Lowlove is gestopt en wordt sinds eind 2015 niet meer bijgewerkt.
Je kunt nog wel gewoon alle oude artikelen lezen en onder Historie rondneuzen en nagenieten van de vorige edities van Lowlands. Wil je meer weten, kun je hier verder lezen.

Dinsdag nog kaarten Lowlands in verkoop (update: uitverkocht)

Dinsdag 3 augustus om 14.00 uur komen er nog ongeveer 600 kaarten voor Lowlands in de verkoop tegen de normale prijs. Dat maakte de organisatie zojuist bekend. 500 van dat contingent waren geblokkeerd voor sponsors, partners en gasten. Daarnaast komen er 106 wegens zwarthandel ongeldig gemaakte kaarten terug in de verkoop. De kaarten zijn te koop via Lowlands.nl.

Update 3 augustus, 14:08: De kaarten zijn alweer weg.

21 reacties

  1. Ferraro

    Volgens mij een record: 2 minuten en alle kaarten zijn gone ….

  2. Ferraro

    Enne…. count me in voor die Llowlove meeting!

  3. cd-ron

    &*^$^&(%_)&*^binnen 2 min uitverkocht…ik kwam niet verder dan het wachtkamer scherm….&*()^)*&%*%_%_&*%

  4. Rule

    Ik kwam niet verder dan.

    ‘Let op: De procedure kon niet worden doorgevoerd.
    Helaas is er een fout opgetreden, probeer het nog een keer a.u.b.!’

    Wat fijn dat ik het dit jaar niet voor mezelf aan het proberen ben.

  5. Capzilla

    Ben ik de enige Lowlover die vrienden blij gaat maken dan? Hier ging het allemaal vlekkeloos en had zelfs nog 1x mijn wachtwoord fout en wat vertraging omdat ik alsnog besloot om met iDEAL ipv creditcard te betalen.

  6. Cop9583

    @ Capzilla: Nee, ik heb ook 2 vrienden blij gemaakt. Ik heb geen problemen gehad; geen wachtrij, geen foutmelding, geen storingen. Ging gewoon in 1 keer goed! PARTY!!!!!

  7. Bas

    congrats voor degenen waar het gelukt is

  8. Nwalker1989

    nou er is dus genoeg animo voor de meeting :P

    Nu maar hopen dat lowlove t oppikt , misschien een item plaatsen erover??

  9. Eileen

    Of zelf wat afspreken in ’t forum?

  10. Marijn

    Ik dacht dat ze bij Mojo meestal vrij makkelijk deden met geld teruggeven, vervelend dat het bij jou niet lukt. Ik vraag me alleen of je bij de OPTA aan het goede adres bent. De OPTA is volgens mij een telecomwaakhond (kabel/telefonie), niet een ombudsman voor consumenten met een klacht over online aankopen.

    Maak anders even een bericht aan op het forum, of zorg ervoor dat mensen je kunnen contacteren als ze soortgelijke problemen hebben. Dan houden we de comments van dit bericht een beetje overzichtelijk. Succes!

  11. martinhanegraaf

    Door als groep “gedupeerde” kenbaar te maken is Mojo tot redelijkheid gekomen.

    Zie onderstaande reactie van Mojo:

    Uiteindelijk hebben jullie niet 1x maar wel 3x de kans gehad om te zien dat er iets niet klopt. Ticketprijs, naam van de ticket en definitieve bestellings en betalingsprocedure hadden een belletje moeten doen rinkelen denk ik. Alhoewel ik dus denk dat wij een beetje meer gelijk hebben dan jij en je mede-‘gedupeerden’ heb ik opdracht gegeven aan onze ticketingafdeling om de kaarten terug te nemen en het geld terug te betalen. Dat is nogal een klusje voor ons. Vandaar onze terughoudendheid.

    Ik blijf erg benieuwd naar het oordeel van de OPTA, dus als je me dat wilt laten weten; graag.

    De ticketing afdeling neemt contact op met jou en met de andere mensen die zich bij ons hebben gemeld om de zaak af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Mojo Concerts A Live Nation Company
    Eric van Eerdenburg

  12. martinhanegraaf

    ik ben een beetje onhandig met internet geweest en heb camper/caravantickets voor Lowlands waar ik niks mee kan. Ik heb het gevoel dat ik ben misleid bij de aankoop.

    Gisteren om 14:00 uur via de link van Lowland naar “koop de laatste kaarten” en na enkele hectische minuten blijkt dat je iets gekocht heb waar je niks mee kunt. Mojo zegt eigen schuld stond er duidelijk op dat het camper/caravankaarten waren maar ik vond het helemaal niet duidelijk.

    Ik heb morgen over bovenstaand een telefonische afspraak met OPTA. Ik denk dat als anderen kunnen bevestigen dat wat je feitelijk kocht niet duidelijk was heb ik een punt heb. Daarom de vraag om gelijksoortige ervaringen te melden.

U kunt niet meer reageren.